Pages

22 April 2010

Hulu Selangor

Hulu Selangor sekarang ni memang menjadi tumpuan seluruh negeri Tanah Melayu. Macam pesta pun ada. Kiri kanan jalan penuh tergantung poster. Memang meriah betul. Dia punya meriah memang kalah time sambutan Aidilfitri. Yang buat gua kagum betul, tak semena-mena Hulu Selangor ni dipenuhi dengan pelbagai projek untuk rakyat. Projek nak besarkan longkang la..projek itu la..projek ini la. Semalam pun derang umum nak buat projek hab apa benda tah kat Hulu Selangor. Padahal sebelum ni, tak pernah pun terfikir akan nasib rakyat Hulu Selangor. Nak saja-saja datang jenguk apatah lagi. Jangan-jangan Hulu Selangor tu pun tak pernah tau kat celah mana. Ada member gua sorang dia ingat Hulu Selangor tu dekat dengan Hulu Langat. Bingai.
Lepas tu sibuk la nak keluar Buletin Utama, Ketua Cawangan la, Ketua Puteri la, segala mak nenek jenis ketua nak umum keluar parti. Yang sebelum ni takmo pulak keluar parti ke hapa. Ni pun sama bingai juga macam member gua yang sorang tu.
Pesanan gua satu aja untuk para pengundi Hulu Selangor..kalau salah pilih jugak memang lu orang pun sama bingai macam member gua tu.

No comments:

Post a Comment